fbpx
Postanite partner: Da li želite da se pridružite našoj mreži strateških partnera?
zašto da pokrenete online shop

Zašto treba da pokrenete online shop – 10 razloga

Blog

Zašto treba da pokrenete online shop – 10 razloga

Trgovina preko interneta – potencijal za budućnost

Jačanje velikih trgovinskih lanaca polako guši male privrednike, što znači da se gubi konkurentnost na tržištu. Nemogućnost opstanka i niska profitabilnost nisu dobri izgledi kada se ulazi u trgovinski posao. Međutim, to nije slučaj na internet tržištu. Zbog toga je otvaranje online shop-a idealan poslovni model, kako za danas, tako i za naredni period. Ukratko, prilika koju ne bi trebalo propustiti. Predstavljamo 10 razloga zašto treba da pokrenete online shop:

1. Možete započeti posao i doći do kupaca, bez dinara u džepu!

Kada uporedite ulaganja u tradicionalnu trgovinsku radnju, otvaranje online shop-a dođe skoro pa besplatno. Troškovi registracije domena, izrade web sajta i svi administrativni troškovi drastično su manji u odnosu na otvaranje radnje van virtuelnog sveta. Manje troškova znači više prihoda, tako da je poslovni uspeh zagarantovan, a rizik od neuspeha sveden na minimum. Razrađivanje posla i čekanje da zaživite među kupcima, na internetu ne postoji. Stručnim vođenjem kroz realizaciju internet marketing plana, vaša online prodavnica može da dobije prve kupce odmah po osnivanju.

2. Globalno tržište postaje lokalno!

Potencijal interneta je ogroman, pruža vam domet i rasprostranjenost na globalnom tržištu, na mestima na kojima nikada niste sanjali da ćete biti prisutni. Vaša roba postaje dostupna svima koji je žele. Uz odgovarajuću internet marketing strategiju možete zavladati internet tržištem i biti daleko ispred velikih konkurenata koji posluju decenijama i sa mnogo većim ulaganjima. Uz sva rešenja dostave i transporta robe, nikad nije bilo lakše i jednostavnije poslovati na daljinu. Pritom, gde god da idete, nosite i svoju online prodavnicu sa sobom.

3. Online shop nikad nije zatvoren!

San svakog trgovca je da mu roba uvek bude na raspolaganju. Odnosno, svaki trgovac želi kupce stalno u svojoj radnji. Tradicionalna radnja isključuje te mogućnosti iz operativnih razloga. Međutim, online shop je otvoren uvek – i vikendom, i praznicima i duboko u noć. Vaša roba je dostupna 24 sata, sedam dana u nedelji, svima onima koji imaju potrebu za njom. Osim toga, i vi ste dostupni uvek, gde god da odete, imate direktan uvid u svoje poslovanje i potpunu kontrolu nad njim. To je neprocenjivo i za stalnu komunikaciju sa kupcima, jer oni vole kada ste im na raspolaganju i usluzi.

4. Konkurencija na dlanu!

Na internetu lako možete da pratite svoju konkurenciju i njihov način poslovanja. Možete da se utrkujete u specijalnim ponudama ili popustima i na taj način obezbedite konkurentnost svom poslovanju. Praćenje trendova, uvođenje noviteta, redovno ažuriranje ponude može mnogo da doprinese slici koju vaši kupci imaju o vama i vašoj konkurenciji. Uz stručno praćenje marketinških aktivnosti konkurencije na internetu i primenom određenih metoda optimizacije, imate mogućnost da ih potpuno potisnete u pretrazi, tj. njihovoj prisutnosti na pretraživaču.

5. Nema zakupa prostora!

Kada želite da plasirate svoju robu do kupaca, potrebno je da je na adekvatan način i predstavite. Ulaganja u prostor su ogromna i vrlo rizična, jer nikad ne znate da li će posao krenuti i da li ćete da uspete da vratite uloženo. U stvarnom svetu, da biste svoju robu izložili, morate da obratite pažnju na mnoštvo detalja – lokaciju radnje, enterijer, veličinu, dostupnost, itd. Otvaranjem online shop-a ulažete u internet prezentaciju, koja je neuporedivo jeftinija, a daleko isplativija. Dostupni ste kupcima na klik, što je danas ogromna prednost, zbog velike uštede vremena.

6. Mali broj operativnih radnika!

Pronalaženje i obuka radne snage iziskuje mnogo angažovanja i truda. Takođe, uslovi koje je potrebno obezbediti svojim radnicima u radnji ponekad prevazilaze mogućnosti koje imate, a i ugrožavaju profitabilnost poslovanja. Pri vođenju online shop-a potrebno je da imate administratora, tj. nekoga ko će pratiti sistem naručivanja, plaćanja i dostave robe, sedeći za računarom. Međutim, danas i za to možete angažovati nekoga honorarno, a možete i sami voditi proces i biti upućeni svoje poslovanje u potpunosti.

7. Ažurirajte cenovnik i lager nikad brže i jednostavnije!

Da, na internetu je sve lakše. Možete da vršite promene u svom asortimanu, da dodate ili izostavite neke artikle, ažurirate specijalne ponude tako što ćete umesto par sati fizičkog premeštanja robe i njenog odlaganja, utrošiti par minuta na celokupan proces. Pratite svoje kupce lako i prilagođavajte svoje cene ili specijalne ponude svakog dana ako je to potrebno. Modifikujte sve što želite u svom online shop-u tako što ćete naučiti da to radite sami i time drastično uštedeti novac i povećavati efikasnost celokupnog poslovanja.

8. Dobijate preciznu analizu tržišta i bolji ciljani marketing!

Internet marketing vam jedini pruža preciznu analitiku uspešnosti, odnosno isplativosti investiranog budžeta. Ukoliko je proces postavljanja online shop-a i njegova operativnost urađena po poslednjim Google standardima, u svakom trenutku imate uvid u posećenost sajta, interesovanje i preferencije posetioca na vašem sajtu. Ti podaci su dragoceni za razvoj vašeg online poslovanja da biste planirali dalje korake i dalja ulaganja. Na osnovu te analitike možete suziti svoje ciljne grupe pri određivanju parametara za sve buduće kampanje na pretraživaču ili društvenim mrežama.

9. Sveobuhvatnija komunikacija sa velikim brojem kupaca!

Kupci vole pažnju i posvećenost. Vrlo vode računa na šta će svoj novac potrošiti i zbog toga očekuju maksimum u svakom smilsu – i od robe koju kupuju i od uslužnosti. Srdačnost prodavca u online shop-u ne izostaje, naprotiv. Svakom kupcu možete da se posvetite, dobijete povratnu informaciju i to vrlo brzo, zahvaljujući modernim sredstvima komunikacije. Na taj način ostvarujete odnos i stičete poverenje ljudi koji pazare od vas. Svaki online shop ima mogućnost kreiranja naloga kupaca, kako bi oni u svakom trenutku mogli da prate kupovinu i ceo proces.

10. Lako upravljanje online shop-om sa svega nekoliko minuta dnevno!

Kada se platforma online shop-a pravilno postavi, kada zadovolji apsolutno sve kriterijume optimizacije i kada dostigne željeno mesto pri pretrazi, potrebno je održavati je svakodnevno. Uz stručno vođenje i adekvatnu obuku, možete da steknete sve neophodne veštine koje su vam potrebne kako biste sami održavali svoj sajt. Kada se steknu takvi uslovi, upravljanje online shop-om postaje lako, brzo i jednostavno. Ušteda vremena je maksimalna i ostavlja se dosta prostora da se ostali segmenti poslovanja razvijaju jednako kvalitetno.

Da li vam ideja o otvaranju online shop-a deluje privlačno?

Pokretanje svakog poslovanja povlači propise sa kojima morate biti precizno upoznati, kako biste se sačuvali od grešaka u startu. Kroz proces registracije online prodavnice vas mora voditi stručno lice koje će vam ukazati na obaveze, ali i olakšice koje imate pri pokretanju ovog tipa poslovanja. Saznajte od našeg tima advokata šta vam je sve potrebno od papira kako biste postali vlasnik online shop-a.

Voditi posao na internetu je lako kada imate platformu koja vam to omogućava. Platforma obuhvata sajt urađen po poslednjim standardima web dizajna, koji sadržajno i vizuelno potpuno zadovoljava kriterijume koje Google propisuje. Najvažniji deo je optimizovanje sadržaja za pretraživače što vam omogućava da vas potencijalni kupci nađu pri pretrazi. Naš marketing tim piše za vas o svim tehničkim detaljima vezanim za osnivanje online shop-a.

Nije dovoljno samo biti prisutan na internetu, potrebno je poznavati pravila igre i odgovoriti svim zahtevima koje internet tržište postavlja pred nas. Pogledajte online prodavnice koje su proizvod udruženog rada pravnog i marketing sektora Agencije Direkta.

Leave your thought here

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *