fbpx
Promena sedišta udruženja građana
Izaberite novi poslovni prostor i preselite se, a registraciju prepustite nama
promena sedišta udruženja građana
Uvek je lepo kada uđete u kancelariju koja je sređena i odiše pozitivnom energijom kao i zdravom saradnjom između članova.
Pored toga pozitivan prvi utisak ostavlja u velikoj meri i lokacija na kojoj se Vaša kancelarija nalazi.
Tokom razvojnog puta kako privrednih društava tako i udruženja građana, kao uostalom i svih nas kao pojedinaca, jedino što je konstantno je promena. Promena pravca u kome Vaše udruženje ide, promena naziva, ciljeva, aktivnosti itd. Promena sedišta je jedna od tih promena sa kojom se većina organizacija u nekom trenutku suoči. Kada ste osnivali udruženje, verovatno niste imali dovoljno sredstava za neki ozbiljniji prostor za rad, već ste se snalazili u skladu sa svojim mogućnostima. Međutim sada, nakon brojnih donacija, subvencija, dotacija, poklona i drugih načina finansiranja udruženja, stvorili su se uslovi za promenu poslovnog prostora. Znamo da promena sedišta ume da bude jako stresna i da je svakako proces koji oduzima kako vreme tako i novac. Međutim i pored toga, ova promena je svakako pozitivna i korak je u pravom smeru. Veći prostor za rad, bolji uslovi, bolja lokacija a samim tim i ostavljanje jačeg prvog utiska na sve koji u Vašu kancelariju uđu. Da li ste spremni na promenu sedišta?
3 koraka do promene sedišta
01
Popunite formular
Započnite promenu dostavljanjem potrebnih podataka.
02
Potpišite dokumentaciju
Naš tim izrađuje svu dokumentaciju za registraciju promene.
03
Preuzmite rešenje
Rešenje dobijate u roku od 3 do 5 dana nakon prijave.
promena sedišta udruženja - popunjavanje formulara
promena sedišta udruženja - potpisivanje dokumentacije
Zainteresovani za
promenu sedišta?

Proces promene sedišta udruženja građana

Postupak započinjemo prikupljanjem i izradom potrebne dokumentacije, koju Vam posle šaljemo na odobrenje i potpis.
Nakon dugogodišnjeg iskustva i na stotine obrađenih predmeta kao što je Vaš, razvili smo strategiju i sistem koji daje odlične rezultate. Brzo i efikasno registrujemo svaku promenu za kojom postoji potreba, tako da možete da se fokusirate na razvoj svog poslovanja i ideje, a ne da se bavite adminastracijom i papirologijom. Na osnovu Vašeg punomoćja, naš tim izradjuje svu potrebnu dokumentaciju za registraciju željene promene. Gotovu dokumentaciju vam dostavljamo na proveru i na potpis, nakon čega je predajemo Registru privrednih subjekata uz registracionu prijavu i uz dokaz o uplati naknade za registraciju promene. Po toj prijavi, registar privrednih subjekata donosi rešenje o promeni u roku od 3 do 5 dana. Ovime se postupak registracije promene sedišta Vašeg udruženja završava. Kako znamo koliko vremena oduzima izbor nove kancelarije i sama selidba i promena poslovnog prostora, za naše korisnike imamo izbor ekskluzivnih kancelarija u kojima možete da nastavite razvoj svog poslovanja. Popunite podatke sa desne strane kako bismo Vam dostavili našu ponudu.

Ne možete da nađete adekvatan poslovni prostor? Popunite podatke i poslaćemo vam našu ponudu ekskluzivnih kancelarija


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Podrška

    Potrebne su Vam konsultacije u vezi željene promene?

    Znamo koliko administracija i papirologija umeju da budu zamorni i stresni. Zato vam i stojimo na raspolaganju za bilo kakva pitanja ili nedoumice oko registracije promene.

    Pratite promenu svog sedišta
    Samo za klijente Direkte digitalizovali smo proces vođenja postupka za promenu sedišta i implementirali smo jedinstven sistem za praćenje statusa predmeta.
    Omogućili smo vam da u realnom vremenu možete da pratite šta se dešava sa vašim postupkom promene sedišta udruženja, od pokretanja pa sve do donošenja rešenja i preuzimanja dokumentacije u elektronskom obliku. Kroz transparentnost našeg poslovanja, pružamo vam kompletnu upućenost u proces, bolju organizaciju vremena i optimizaciju vaših troškova. Dovoljno je samo da se prijavite za praćenje statusa predmeta i bilo kakve promene statusa možete pratiti u okviru svog naloga na našem portalu, a pored toga promene statusa stizaće vam automatski u vidu obaveštenja na vašu email adresu. Nakon toga, ostaje vam samo da se opustite i da potpuno bezbrižni posmatrate kako umesto vas vodimo proces za promenu sedišta.
    Online promena sedišta udruženja građana
    Proceduru promene sedišta udruženja možete pokrenuti u bilo kom trenutku, kontaktiranjem naše korisničke podrške putem online chat-a ili naručivanjem paketa usluga uz dostavljanje svih potrebnih podataka kako bi se postupak pokrenuo.
    Na ovaj način obezbeđujete brzo pokretanje postupka i stručnu podršku pri dobijanju svih potrebnih informacija o neophodnim koracima koje bi trebalo preduzeti kako biste promenili sedište svog udruženja građana u što kraćem roku. Naši online agenti stoje vam na raspolaganju za sva pitanja i za sve instrukcije u vezi naručivanja naših usluga. Nakon naručivanja usluge, za naše klijente implementirali smo sistem praćenja statusa predmeta, kako biste u svakom trenutku mogli znati u kojoj fazi se nalazi vaš predmet i koje je preostalo vreme do donošenja rešenja APR-a o promeni sedišta vašeg udruženja.
    Direkta
    Više promena u jednoj prijavi?
    Ukoliko imate potrebu za više promena (promena naziva udruženja uz promenu sedišta i promenu statuta na primer), naš je savet da ih prijavite istovremeno. Na ovaj način dobijate na efikasnosti i na velikoj uštedi vremena. Pored toga, rado izlazimo u susret svojim klijentima i svaku sledeću promenu radimo upola cene. Prilikom naručivanja usluge registracije više istovremenih promena naš online kalkulator obračunaće tačan iznos naše usluge sa uključenim taksama Agencije za privredne registre.
    PROMENA SEDIŠTA UDRUŽENJA GRAĐANA
    €65
    *promo cena sa uključenim taksama
    Izrada dokumentacije
    Takse za promenu sedišta
    Vođenje postupka
    Preuzimanje rešenja
    Praćenje statusa predmeta
    Promotivna ponuda sa akcijskom cenom za promenu sedišta važi još:
    2021/06/25 17:00
    Zašto izabrati Direktu za promenu sedišta ?
    Bez dodatnih troškova
    Imamo u vidu koliko je optimizacija troškova bitna za preduzetnike
    Praćenje statusa predmeta
    Budite u toku sa procedurom zatvaranja svoje radnje u svakom trenutku
    Stručan tim na raspolaganju
    Proces zatvaranja vodi tim diplomiranih pravnika sa iskustvom u privrednom pravu
    Online konsultacije
    Putem našeg chat-a možete se informisati o proceduri za zatvaranje radnje
    Sve na jednom mestu
    Pružamo vam mogućnost da sve vezano za zatvaranje radnje obavite kod nas
    Zaštita ličnih podataka
    Na našem sajtu garantujemo bezbednost svih vaših ličnih podataka
    Blanche Fields
    Google, CEO
    “Success is no accident. It is hard work, perseverance, learning, studying, sacrifice and most of all, love of what you are doing or learning to do.”
    Tim Cook
    Apple, CEO
    “Success is no accident. It is hard work, perseverance, learning, studying, sacrifice and most of all, love of what you are doing or learning to do.”
    Elon Musk
    X space, CEO
    “Success is no accident. It is hard work, perseverance, learning, studying, sacrifice and most of all, love of what you are doing or learning to do.”
    Da li mora da se menja i statut kada se menja sedište?
    Mora. Statutom su određena sva bitna pitanja za Vaše udruženje pa i pitanje sedišta, te prilikom promene bilo kog od tih pitanja dolazi i do promene samog statuta.
    Da li sedište može biti na teritoriji druge zemlje?
    Ne može. Kao sedište Vašeg udruženja može se registrovati jedino mesto koje se nalazi na teritoriji Republike Srbije.
    U slučaju da udruženje obavlja aktivnosti iz više kancelarija, koja će se smatrati sedištem?
    Sedištem se smatra ona kancelarija na teritoriji Republike Srbije iz koje upravljate udruženjem.
    Da li postoji rok u kome promena sedišta mora da se prijavi?
    Promena sedišta mora da se prijavi za registraciju u roku od 15 dana od dana nastale promene.
    Šta u slučaju da se rok za prijavu promene propusti?
    U slučaju da propustite rok za prijavu promene sedišta od 15 dana, pored naknade za registraciju promene plaćate i dodatnu naknadu u iznosu od 6.000,00 RSD.
    Šta je potrebno od dokumentacije za registraciju promene sedišta?
    Od dokumentacije je potrebna registraciona prijava, dokaz o uplati naknade za registraciju, odluka nadležnog organa o promeni kao i zapisnik sa sednice na kojoj je promena doneta.
    Zainteresovani ste za neku drugačiju promenu?
    Pogledajte ostale promene udruženja građana