Otvaranje radnje
Fokusirajte se na razvoj svoje poslovne ideje, a celokupnu proceduru za otvaranje radnje prepustite nama.
osnivanje firme preduzetničke radnje
Najbrži i najisplativiji ulazak u samostalni biznis
Testirajte svoje preduzetničke sposobnosti i svoju poslovnu ideju na tržištu uz najmanje poreske obaveze i najveću fleksibilnost. Pravna forma preduzetnik (PR) omogućava vam brzu registraciju radnje ili agencije, pauziranje poslovanja u bilo kom trenutku, kao i najbrži proces zatvaranja u slučaju da se vaša ideja ipak nije pokazala kao uspešna i održiva.
Ako imate ideju za sopstveni biznis, osnivanje radnje ili agencije vam pruža nekoliko vrlo bitnih opcija za razvoj poslovanja: paušalno oporezivanje ili vođenje poslovnih knjiga, manji porez na dobit, mogućnost statusa "mirovanja" ili neaktivnosti, kao i jednostavan proces zatvaranja. Osnivanje preduzetnika je najbolja opcija za sve koji bi želeli da se oprobaju u privatnom sektoru. Bilo da ste u radnom odnosu ili ne, otvaranje radnje može da vam bude prekretnica u karijeri i mogućnost da realizujete svoje poslovne ideje. Preduzetnik odgovara svom svojom ličnom imovinom u slučaju da dođe do naplate potraživanja i to je možda i jedini nedostatak ove pravne forme. Međutim, uz odgovarajuću pravnu podršku i blagovremeno reagovanje, taj nedostatak može biti potpuno isključen. Da li vas zanima kako da najbrže dođete do otvaranja radnje?
3 koraka do otvaranja radnje
01
Proverite naziv radnje
Obezbedite svom poslovanju jedinstven i prepoznatljiv identitet.
02
Odaberite paket usluga
Uštedite što više novca i vremena na samom početku poslovanja.
03
Popunite online formular
Započnite proces otvaranja radnje bilo kada, brzo i jednostavno.
otvaranje radnje provera naziva
otvaranje radnje odabir paketa
Spremni za
otvaranje radnje?

Kako će se zvati vaša radnja?

Naziv vašeg poslovanja predstavlja ključni faktor u ostavljanju prvog utiska kod budućih klijenata i kreiranju jedinstvenog poslovnog identiteta na tržištu. Sa aspekta registracije preduzetnika, neophodno je osmisliti naziv koji je slobodan i koji se razlikuje od naziva ostalih već registrovanih privrednih subjekata.
Direkta vam potpuno besplatno pruža mogućnost provere dostupnosti naziva vaše buduće radnje i uskladjenosti naziva sa važećim zakonskim propisima o registraciji preduzetnika. Potrebno je samo da u ponuđenim poljima unesete željeni naziv, ime, prezime i e-mail adresu i u roku od nekoliko sati bićete obavešteni da li je odabrani naziv moguće registrovati ili ne. Nakon toga ostaje vam samo još jedan korak do otvaranja radnje i uspešnog početka rada.

Da li je naziv slobodan za registraciju?


This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Direkta
Podržavamo vas u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva
Naš tim vam je na raspolaganju za sve što je potrebno za otvaranje radnje i uspešno pokretanje poslovanja - izrađujemo svu neophodnu dokumentaciju u skladu sa propisima, vodimo celokupan proces registracije preduzetnika do donošenja rešenja, organizujemo adekvatno poresko konsultovanje, izradu pečata i otvaranje poslovnog računa bez odlaska u banku.
500
PR registracija
240
poreskih konsultacija
+3000
klijenata
500
uručenih pečata

Sve što vam je potrebno za početak poslovanja na jednom mestu

Izaberite paket usluga u skladu sa poslovnim potrebama vaše buduće radnje i obezbedite stabilno poslovanje koje od starta izgleda i posluje kao renomirana kompanija sa dugogodišnjim iskustvom na tržištu.
Paketi naših usluga namenjeni su onima kojima je potrebno brzo, stručno i efikasno osnivanje radnje. Obuhvatili smo sve aspekte jednog uspešnog poslovanja uz jedinstvenu mogućnost da sve završite na jednom mestu. Uz pružanje stručne pravne podrške, skraćivanjem procedure i profesionalnim posredovanjem, štedimo vam vreme, energiju i novac i obezbeđujemo vam nesmetano bavljenje poslom u okviru odabrane delatnosti. Od prvog dana možete da poslujete profesionalno jer vam Direkta obezbeđuje svu potrebnu podršku. Odaberite paket i uverite se u uspešnost našeg sistema.
otvaranje radnje paketi direkta
BRZO OSNIVANJE
Start
€50
Izrada dokumentacije
Izrada automat pečata
Takse za otvaranje radnje
Otvaranje tekućeg računa
POSLOVNA PODRŠKA
Business
€120
Izrada dokumentacije
Izrada automat pečata
Takse za otvaranje radnje
Otvaranje tekućeg računa
Knjigovodstvene konsultacije
Predaja poreske prijave
KORPORATIVNI IDENTITET
Pro
€400
Izrada dokumentacije
Izrada automat pečata
Takse za otvaranje radnje
Otvaranje tekućeg računa
Knjigovodstvene konsultacije
Predaja poreske prijave
Izrada logotipa
Poslovna email adresa
Promotivna ponuda sa akcijskim cenama za otvaranje radnje važi još:
2019/11/30 17:00

Virtuelna kancelarija

Obezbedite adresu sedišta vaše radnje

Nudimo vam registraciju poslovne adrese na više ekskluzivnih lokacija u Beogradu. Ova usluga obuhvata iznajmljivanje virtuelne kancelarije koja uključuje primanje poziva i upravljanje poštom za punu funkcionalnost vaše kompanije u početnom periodu razvoja.

Web design i internet marketing

Profesionalna internet prezentacija vaše kompanije

Uz vizuelno efektan dizajn, kvalitetan tekstualni sadržaj i strateški plan razvoja, pružamo vam mogućnost da od samog starta poslovanja vaše kompanije krenete u osvajanje srpskog tržišta.
osnivanje firme internet marketing
Knjigovodstvena podrška
Vođenje poslovnih knjiga uz poresko-administrativne konsultacije od ključnog je značaja za početak poslovanja svake kompanije koja želi da obezbedi stabilan razvoj i da posluje u skladu sa zakonima zemlje u kojoj obavlja privrednu delatnost.
Omogućavamo vam efikasno poresko savetovanje i odabir najpogodnijeg modela oporezivanja, kao i ispunjavanje obaveznih zakonskih koraka pri prijavi nadležnoj Poreskoj upravi u odgovarajućem roku. Za vas obavljamo i prijavu na obavezno socijalno osiguranje svih vaših zaposlenih kao i obračun njihovih zarada. Evidenciju o vašim poslovnim transakcijama vodiće stručna licencirana lica iz oblasti računovodstva i revizije koji će se brinuti o svim finansijskim aspektima vašeg poslovanja uz pomoć najsavremenijih računovodstvenih softvera.
Pratite otvaranje svoje radnje
Direkta je svojim klijentima omogućila jedinstven digitalni sistem praćenja statusa predmeta u realnom vremenu. Budite u potpunosti upućeni u proceduru otvaranja svoje radnje i pratite proces do donošenja rešenja o osnivanju.
Nakon naručivanja usluge za otvaranja radnje stičete pravo na korišćenje jedinstvenog digitalnog alata za praćenje statusa vašeg predmeta. Preko opcije Moj nalog na našem sajtu bićete u prilici da pratite proceduru otvaranja svoje radnje u realnom vremenu. Sistem praćenja statusa predmeta implementiran je kako biste vi u svakom trenutku mogli da znate u kojoj fazi se nalazi vaš predmet. Transparentnost procesa vam omogućava da posvetite svoje vreme drugim aktivnostima i da uz puno poverenje prepustite nama da vam uspešno završimo sve administrativne poslove za koje nas angažujete.
Zašto izabrati Direktu za otvaranje radnje?
Bez dodatnih troškova
Mi najbolje razumemo troškove preduzetnika na samom početku
Praćenje statusa predmeta
Budite u toku sa procedurom osnivanja svoje radnje u svakom trenutku
Stručan tim na raspolaganju
Proces osnivanja vodi tim diplomiranih pravnika sa iskustvom u privrednom pravu
Online konsultacije
Preko našeg chat-a možete se informisati o proceduri za osnivanje radnje
Sve na jednom mestu
Jedini nudimo objedinjene usluge za kompletno pokretanje posla
Vodimo postupak umesto vas
Preuzimamo sve potrebne radnje i štedimo vaše vreme, novac i energiju
Milan Jovanović
preduzetnik
"Mnogo mi je značila podrška pri osnivanju, naročito vezano za načine oporezivanja. Najbolji recept je prepustiti ljudima kojima je to struka.”
Dragan Kojić
preduzetnik
“Preporučujem Direktu jer sve završavaju umesto vas na osnovu ovlašćenja. To mnogo znači zaposlenima koji kao ja, imaju mnogo obaveza.”
Katarina Milić
preduzetnica
“Pronašla sam Direktu preko interneta za osnivanje radnje i odlučila se za njih zbog praćenja faza osnivanja. Kada angažujete posrednika najvažnije je poverenje, a oni su za to našli fenomenalno rešenje da u svakom trenutku klijent zna dokle se stiglo sa poslom.”
Iznajmljivanje kancelarijskog prostora
Pored usluge iznajmljivanja virtuelne kancelarije, u saradnji sa partnerskom kompanijom za iznajmljivanje poslovnog prostora, nudimo vam i mogućnost zakupa opremljenih kancelarija u poslovnim zgradama najviše kategorije, koje se nalaze u ekskluzivnim delovima Beograda.
Posebna pogodnost koju ćete imate na raspolaganju jeste da možete plaćati samo za onoliko kancelarijskog prostora koliko vam je u početku dovoljno, a da kasnije možete dodati više radnih mesta sa uvećanjem vašeg poslovanja. Sve kancelarije su opremljene modernim nameštajem i sigurnom WiFi internet vezom poslovne klase i telefonskim uređajima.
U čemu je razlika između radnje i agencije?
U pitanju su termini koji se kolokvijalno koriste za pravnu formu preduzetnika, tj. fizičkog lica koje obavlja određenu delatnost. Prilikom registracije preduzetnika moguće je u nazivu dodati termin agencija, uz sve druge stavke koje zakon propisuje kao obavezan deo naziva preduzetnika.
Da li je obavezno registrovati više od jedne šifre delatnosti?
Prema Zakonu o privrednim društvima svi privredni subjekti, uključujući i preduzetnike, obavezni su da registruju jednu pretežnu delatnost, odnosno onu delatnost kojom će se najviše baviti. Istovremeno, Zakon je dozvolio da privredni subjekti obavljaju i druge delatnosti koje nisu zakonom zabranjene, nezavisno od toga da li su registrovane ili ne. Više o ovome pročitajte ovde.
Da li zaposleno lice može osnovati preduzetničku radnju?
Apsolutno. Svako lice koje je u radnom odnosu može se registrovati i kao preduzetnik, što se vodi kao dopunska delatnost.
Da li se PR može prebaciti u D.O.O?
Zakon o privrednim društvima dopušta mogućnost takve promene pravne forme. U tom slučaju vode se dva postupka pred Agencijom za privredne registre, najpre brisanje radnje iz Registra, a zatim postupak osnivanja firme, tj. društva sa ograničenom odgovornošću - d.o.o.
Koja je razlika između paušalnog oporezivanja i vođenja knjiga?
Kod paušalnog oporezivanja, preduzetnik plaća mesečni iznos poreza i doprinosa po rešenju koji nadležna poreska uprava donese nakon osnivanja radnje. Iznos se utvrđuje na osnovu više parametara, tako da se ne može precizno odrediti pre dobijanja rešenja. Vođenje knjiga je vid samooperizivanja i vođenja evidencije o svim promenama na poslovnom računu. Za ovaj vid nešto povoljnijeg oporezivanja od paušalnog, neophodno je da imate licenciranog knjgovođu koji bi stručno vodio vaše poslovne knjige u skladu sa važećim propisima.
Da li sedište radnje može biti na adresi stanovanja?
Forma preduzetnika dopušta tu mogućnost. Potrebno je dobiti saglasnost vlasnika nekretnine o ustupanju prostora za obavljanje delatnosti ili sačiniti ugovor o dogovorenom odnosu.
Da li su vam potrebne konsultacije?
Proverite sve aspekte poslovanja u Srbiji pre otvaranja radnje.