07 jun 2017

Nije na internetu? Znači, nije se ni desilo!

U vremenu u kome neprikosnoveno vlada, ne postoji nijedan valjani izgovor da se internet izbegava. Naročito ne u poslovne svrhe. Poslednji podaci nam govore da je više od polovine stanovništva Srbije na internetu, a da svakog, ili skoro svakog dana, internetu pristupa preko 2,7 miliona ljudi. Da, internet se mahom koristi u privatne svrhe, međutim, ubedljivo najveći procenat odlazi na traženje informacija o robi i uslugama – 72,5%.

Tako da, ako hoćemo da definišemo ultimativno sredstvo za kompletno unapređenje poslovanja, onda bi to danas definitivno bio internet.

Poslovna primena interneta

Iz perspektive prosečnog internet korisnika, bilo šta da se radi na internetu izgleda vrlo jednostavno. Vrlo je lako napraviti profil na bilo kojoj društvenoj mreži, deliti ili objavljivati sadržaj i imati interakciju sa drugim korisnicima. Međutim, kada se internet koristi u poslovne svrhe, to mora da bude strateški isplanirano i neizostavno mora da uključuje stručnjake iz oblasti internet marketinga, kako bi se što bolji rezultati postigli.

Prilikom pokretanja poslovanja, promocija i nalaženje kupaca ili korisnika usluga mora biti jedan od prioriteta. Kako smo ustanovili da 72,5% ljudi pretražuje internet kada im se ukaže potreba za određenom robom i uslugama, jasno je da su vaši kupci i klijenti „na mreži“. Znajući to, obezbedićete svojoj firmi internet prostor, tj. web sajt. Međutim, to je samo početak priče o internet marketingu.

Zašto je internet teren pogodan za svako poslovanje?

Internet nesebično obezbeđuje dostupnost i zastupljenost vašem poslovanju. Samo time što imate web sajt dostupni ste korisnicima. Ali, za zastupljenost vaše internet prezentacije pri pretrazi potrebno je mnogo više od posedovanja sajta. Da biste bili pozicionirani na prvoj strani Google-a potrebno je da imate optimizovan sajt, sa dosta kvalitetnog sadržaja u vidu teksta sa ključnim rečima i fotografijama visokog kvaliteta, sa privlačnom naslovnom stranom i određenim brojem unutrašnjih stranica sajta urađenim po istim principima. Otvorite Google i ukucajte ključnu frazu „kožne jakne“ i proverite poziciju sajta našeg klijenta La Force, kome smo uradili celokupnu internet marketing strategiju. To je željeni rezultat na internetu – prva strana Google-a, pri neplaćenoj pretrazi!

Internet marketing je jeftin, a isplativ. Za razliku od svih ostalih marketinških kanala, internet nudi najjeftinije rešenje, uz još neke benefite. Kada imate platformu urađenu po Google standardima, onda sebi obezbeđujete povoljne plaćene kampanje na Google-u, štedite novac uz postizanje efekata koji su jednaki sa onim koji mnogo veći budžeti dostižu. To znači da na internetu možete biti konkurentni sa mnogo većim firmama koje raspolažu mnogo većim budžetima za marketing. Osim toga, internet marketing vam pruža analitički pristup svim kampanjama, gde vrlo transparentno možete videti posetu na svom sajtu, cenu svakog klika, utrošen novac za kampanje i iz svega toga možete dalje oblikovati sve buduće taktike.

Na internetu se sve brzo menja, što je iz više razloga ogromna prednost. Fleksibilnost, uz neospornu efektivnost, čini internet idealnim tržištem za sve i svakoga. Svoju prezentaciju možete menjati i prilagođavati apsolutno svemu – novim trendovima u okviru delatnosti, dopunjavati usluge i proizvode, menjati dizajn u skladu sa standardima i sl. U poređenju sa ostalim vidovima reklamiranja, internet je najfleksibilniji i zahteva mnogo manje troškova. Ciljani marketing na internetu je najosnovaniji, jer vrlo lako filtrirate svoju ciljnu grupu i njihove preferencije i na taj način odgovarate njihovim zahtevima. Internet pruža dvosmernu komunikaciju sa klijentima što je od presudne važnosti za razvoj svakog poslovanja.

Samo vaša strategija

Pristup definisanju celokupne internet marketing strategije je ozbiljan projekat, tako da i pre angažovanja marketing agencije, potrebno je da imate spremne odgovore na sledeća pitanja koja se odnose na poslovnu primenu interneta:

1. Zašto? – definisati strategiju u skladu sa potrebama poslovanja
2. Kako? – definisati kako će se strategija sprovoditi
3. Ko? – obezbeđivanje ljudskih resursa za datu svrhu
4. Koliko? – preračunati i obezbediti finansijske resurse
5. Ishod? – ocenjivanje efekata u odnosu na uložena finansijska i vremenska sredstva

I posle interneta, internet!

Zaista više nema izgovora da vam poslovanje ne bude prisutno na internet tržištu. Ne možete više sebi dozvoliti taj luksuz da ne poslujete svakodnevno sa dobitkom. Kad se prilika tako velikodušno nudi, ne postoji razlog da je ne iskoristite. Sa dobrom internet marketing strategiijom, svom poslovanju zagarantovano obezbeđujete svetlu budućnost, a budućnost ne počinje sutra, već danas.

Comments (4)

  1. admin

    To link your Facebook and Twitter accounts, open the Instagram app on your phone or tablet, and select the Profile tab in the bottom-right corner of the screen.

    1. admin

      To link your Facebook and Twitter accounts, open the Instagram app on your phone or tablet, and select the Profile tab in the bottom-right corner of the screen.

      1. admin

        To link your Facebook and Twitter accounts, open the Instagram app on your phone or tablet.

  2. admin

    To link your Facebook and Twitter accounts, open the Instagram app on your phone or tablet.

Leave your thought

0

Vaša korpa